ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карабін, Оксана Йосипівна
dc.date.accessioned 2013-11-01T13:26:17Z
dc.date.available 2013-11-01T13:26:17Z
dc.date.issued 2008-09-30
dc.identifier.citation Карабін, О. Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів [Текст] / О. Карабін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол. : В.Кравець, В.Мадзігон, М.Фіцула [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – № 7. – С. 100-102.
dc.identifier.uri http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3505
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/619
dc.description У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду.
dc.language.iso uk
dc.publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
dc.title Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів
dc.type Article
dc.rights.holder © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace