ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

Інноваційне навчання в університеті: досвід та перспективи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балик, Надія Романівна
dc.date.accessioned 2014-04-03T18:36:35Z
dc.date.available 2014-04-03T18:36:35Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Балик Н.Р. Інноваційне навчання в університеті: досвід та перспективи / Н.Р.Балик // Комп’ютер у школі та сім’ї. — 2013. — №5 (46). — С. 49-59. uk
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/854
dc.description.abstract У статті розглянуто результати досліджень із впровадження таких технологій інноваційного навчання у педагогічному університеті як, e-learning; collaborative learning; peer-to-peer learning; технології відкритих джерел; технології проектного навчання. Описано досвід інтеграції програми Intel® «Навчання для майбутнього» у навчальний процес Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Визначено основні етапи впровадження інновацій у навчальному закладі. Розглянуто ІКТ-компетентності викладачів, сформовані у результаті їх участі у програмі Intel® «Навчання для майбутнього». uk
dc.description.abstract В статье рассмотрены результаты исследований по внедрению таких технологий инновационного обучения в педагогическом университете как, e-learning; collaborative learning; peer-to-peer learning; технологии открытых источников; технологии проектного обучения. Описан опыт интеграции программы Intel ® «Обучение для будущего» в учебный процесс Тернопольского национального педагогического университета имени Владимира Гнатюка. Определены основные этапы внедрения инноваций в учебном заведении. Рассмотрены ИКТ-компетентности преподавателей, сформированные в результате их участия в программе Intel ® «Обучение для будущего». uk
dc.description.abstract The following results of the research of the implementation of innovative technologies at the pedagogical university are described in the article: e-learning; collaborative learning; peer-to-peer learning; open source technologies, project-based learning technologies. The experience of integration programs Intel ® «Education for the Future» in the educational process of Ternopil V. Hnatyuk National Pedagogical University is described. The main stages of innovation in education are determined. We consider the ICT competence of teachers, formed as a result of their participation in the Intel ® «Education for the Future». uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries КІ;2013
dc.subject освітні інновації uk
dc.subject програма Intel® «Навчання для майбутнього» uk
dc.subject ІКТ-компетентності викладачів університету uk
dc.title Інноваційне навчання в університеті: досвід та перспективи uk
dc.title.alternative Инновационное обучение в университете: опыт и перспективы uk
dc.title.alternative Innovative teaching at the university: experience and prospects uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace