ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

Досвід інтеграції хмарних сервісів Google Apps у інформаційно-освітній простір вищого навчального закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олексюк, Василь Петрович
dc.date.accessioned 2013-07-12T10:58:26Z
dc.date.available 2013-07-12T10:58:26Z
dc.date.issued 2013-06
dc.identifier.citation Олексюк В. П. Досвід інтеграції хмарних сервісів Google Apps у інформаційно-освітній простір вищого навчального закладу. [Електронний ресурс]/ В. П. Олексюк // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2013. — №3. — Режим доступу до журн.: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/824/631 uk
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/541
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто поняття, пов'язані із застосуванням інформаційних технологій в освіті, зокрема проаналізовано поняття «інформаційно-освітній простір». Визначено важливий компонент інформаційно-освітнього простору — єдина система автентифікації його користувачів. Розглянуто поняття «хмарна технологія». Проаналізовано можливості хмарних сервісів Google Apps для освіти. Описано досвід інтеграції служб Google Apps та веб-сервісів інформаційно-освітнього простору фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. uk
dc.description.abstract В статье на основе анализа научной литературы рассмотрены понятия, связанные с применением информационных технологий в образовании, в частности проанализировано понятие «информационно-образовательное пространство». Определен важный компонент информационно-образовательного пространства — единая система аутентификации его пользователей. Рассмотрено понятие «облачная технология». Проанализированы возможности служб Google Apps для образования. Описан опыт интеграции облачных служб Google Apps в информационно-образовательное пространство физико-математического факультета Тернопольского национального педагогического университета имени Владимира Гнатюка. uk
dc.description.abstract The article investigated the concept of «information and educational space» and determined the aspects of integration of its services. The unified authentication is an important component of information and educational space. It can be based on LDAP-directory. The article analyzes the concept of «cloud computing». This study presented the main advantages of using Google Apps in process of learning. We described the experience of the cloud Google Apps integration into information and educational space of the Department of Physics and Mathematics of Ternopil V. Hnatyuk National Pedagogical University. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" uk
dc.relation.ispartofseries КІ;2013
dc.subject інформаційно-освітній простір uk
dc.subject хмарні технології uk
dc.subject єдина система автентифікації uk
dc.subject служби Google Apps uk
dc.subject каталог LDAP uk
dc.title Досвід інтеграції хмарних сервісів Google Apps у інформаційно-освітній простір вищого навчального закладу uk
dc.title.alternative Опыт интеграции облачных служб Google Apps в информационно-образовательное пространство высшего учебного заведения uk
dc.title.alternative Experience of the integration of cloud services Google Apps into information and educational space of higher educational institution uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace