Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.advisor | Studying project | uk_UA |
dc.contributor.author | Палецька, Антоніна | |
dc.date.accessioned | 2013-02-01T09:41:49Z | |
dc.date.available | 2013-02-01T09:41:49Z | |
dc.date.issued | 2013-02-01 | |
dc.identifier.uri | http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/284 | |
dc.description | Розпочнемо з того, що чимало людей у світі мають проблеми зі слухом. Для хоча б часткового вирішення цієї проблеми потрібно вжити заходів. Посилаючись на таких дослідників як Рау, Родда, Бондара, Колупаєву , та ін., варто наголосити на надзвичайній актуальності теми проекту. Зикеєв, на приклад, стверджував, що формування у школярів, які погано чують, вмінь та навичок володіння мовленням може відбутися тільки на основі мовної практики, яка має проходити у спілкуванні з дітьми, які добре чують. Також доцільною є інклюзивна форма навчання. Та для втілення ідеї в життя і для застосувань пропонованих методик потрібно створити належні умови для навчання слабочуючих дітей, що і є ядром нашого проекту. Поряд з навчальними закладами розглядатиметься проблема створення закладів відпочинку для людей з вадами слуху з метою їх інтегрування у суспільство. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність проекту полягає у створенні належних умов життя для слабочуючих людей. Перш за все потрібно починати з того, що кожна дитина має право знати чудо звуків. Доцільно розпочати з обов’язкового проведення аудіометрії новонароджених. Надалі таким дітям потрібно надати допомогу сурдопедагога, а вже потім говорити про створення спеціалізованих шкіл. Діти з вадами слуху повинні розвиватися всебічно, тому актуальним є створення гуртків та закладів, де вони могли б також спілкуватися з дітьми, що не мають вад слуху, щоб не почувати себе відштовхнутими суспільством. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | чути освіта розвиток сурдопедагогіка | uk |
dc.title | Мистецтво бути почутим | uk |
dc.type | Studying project | uk |
dc.contributor.supervisor | Романишин, Оксана Ярославівна |