ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

Мистецтво бути почутим

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor Studying project uk_UA
dc.contributor.author Палецька, Антоніна
dc.date.accessioned 2013-02-01T09:41:49Z
dc.date.available 2013-02-01T09:41:49Z
dc.date.issued 2013-02-01
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/284
dc.description Розпочнемо з того, що чимало людей у світі мають проблеми зі слухом. Для хоча б часткового вирішення цієї проблеми потрібно вжити заходів. Посилаючись на таких дослідників як Рау, Родда, Бондара, Колупаєву , та ін., варто наголосити на надзвичайній актуальності теми проекту. Зикеєв, на приклад, стверджував, що формування у школярів, які погано чують, вмінь та навичок володіння мовленням може відбутися тільки на основі мовної практики, яка має проходити у спілкуванні з дітьми, які добре чують. Також доцільною є інклюзивна форма навчання. Та для втілення ідеї в життя і для застосувань пропонованих методик потрібно створити належні умови для навчання слабочуючих дітей, що і є ядром нашого проекту. Поряд з навчальними закладами розглядатиметься проблема створення закладів відпочинку для людей з вадами слуху з метою їх інтегрування у суспільство. uk
dc.description.abstract Актуальність проекту полягає у створенні належних умов життя для слабочуючих людей. Перш за все потрібно починати з того, що кожна дитина має право знати чудо звуків. Доцільно розпочати з обов’язкового проведення аудіометрії новонароджених. Надалі таким дітям потрібно надати допомогу сурдопедагога, а вже потім говорити про створення спеціалізованих шкіл. Діти з вадами слуху повинні розвиватися всебічно, тому актуальним є створення гуртків та закладів, де вони могли б також спілкуватися з дітьми, що не мають вад слуху, щоб не почувати себе відштовхнутими суспільством. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject чути освіта розвиток сурдопедагогіка uk
dc.title Мистецтво бути почутим uk
dc.type Studying project uk
dc.contributor.supervisor Романишин, Оксана Ярославівна


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace