ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

Інтерактивне чи традиційне навчання - вибір кожного!

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стойко, Віта Ярославівна
dc.date.accessioned 2013-02-01T07:23:25Z
dc.date.available 2013-02-01T07:23:25Z
dc.date.issued 2013-02-01
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/237
dc.description.abstract Актуальність проекту. Актуальність проекту полягає у тому, що сучасне суспільство яке виховує дітей-індіго потребує оновленої та цікавої методики викладання. Вже починаючи із шкільних років учні втрачають інтерес до всього того що відбувається під час навчального процесу. Як наслідок це може стати причиною деградації особистості людини. Тому інтерактивна освіта необхідна сучасному світу! Цілі проекту. 1. Реорганізувати освітню методику. 2. Модернізувати навчальний процес. 3. Заохотити молодь до інтерактивного навчання. Завдання проекту. 1. Створити курси удосконалення для викладачів. 2. Залучити молодих спеціалістів. 3. Розробити інтерактивні методики навчання. 4. Розробити інтерактивні навчальні курси. 5. Розробити критерії оцінювання. 6. Розробити та розповсюдити рекламу інтерактивного навчання. Терміни реалізації проекту. Для повної реалізації проекту необхідно 1-2 роки. Анотація проекту. Стойко Віта Ярославівна. Інтерактивне чи традиційне навчання – вибір кожного! Проект присвячено проблемі інтерактивного навчання, як такого що всебічно і гармонійно розвиває особистість студента та дозволяє йому самостійно коригувати свій навчальний процес. На основі традиційної освітньої системи створена нова технологія навчання. Ключові слова: освіта, розвиток, новації, інтерактивність, всебічність, креативність. План реалізації проекту. № Що потрібно зробити? Хто це зробить? Терміни виконання 1. Залучити спонсорів до проекту. 2. Розробити методику інтерактивного навчання. 3. Розробити зміст курсів удосконалення для викладачів. 4. Розробити критерії оцінювання на таких заняттях. 5. Зарезервувати аудиторії. 6. Знайти необхідні матеріали та засоби для проведення курсів. 7. Провести пробні курси. 8. Зробити на розповсюдити рекламу курсів інтерактивного навчання для викладачів. 9. Розмістити рекламу інтерактивного навчання для студентів. 10. Запросити волонтерів. Кадрове забезпечення. 1. Методисти (2) 2. Волонтери (5) 3. Помічники (5) Критерії оцінювання ефективності проекту. 1. Спостереження за проведенням проекту. 2. Анкетування учасників щодо вражень, доцільності та необхідності інтерактивного навчання. 3. Опитування щодо засвоєних знань учасниками. Передбачувані результати. Я очікую отримати результати вже в перший рік його запровадження. Їх слід буде проаналізувати і при необхідності вдосконалити. Розвиток проекту перспективний для майбутньої повної реорганізації навчального процесу. Ресурсне забезпечення. 1. Запозичення досвіду за кордоном. 2. Створення власних ресурсів для підготовки і введення проекту в дію. 3. Використання можливостей спонсорів, волонтерів та помічників. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject Освіта uk
dc.subject Інтерактивне навчання uk
dc.subject Креатив uk
dc.title Інтерактивне чи традиційне навчання - вибір кожного! uk
dc.type Studying project uk
dc.contributor.supervisor Олексюк, Василь Петрович
dc.contributor.supervisor Мандзюк, Віктор Іванович


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace