Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скасків, Ганна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-31T10:43:18Z | |
dc.date.available | 2021-05-31T10:43:18Z | |
dc.date.issued | 2021-05-31 | |
dc.identifier.uri | http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1199 | |
dc.description.abstract | У статті описано можливості використання ігрових технологій в освітньому процесі при підготовці інженерів ігрових проєктів спеціальності Game Study на фізико-математичному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Подано ряд прикладів практичного впровадження гейміфікації та представлено її вплив на формування професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері ігрових технологій, на їх навички ефективного використання мультимедійних технологій, штучного інтелекту у процесі навчання у закладах вищої освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інженерія ігрових проєктів | uk |
dc.title | ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ ІГРОВИХ ПРОЄКТІВ | uk |
dc.type | Article | uk |