ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ ІГРОВИХ ПРОЄКТІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скасків, Ганна
dc.date.accessioned 2021-05-31T10:43:18Z
dc.date.available 2021-05-31T10:43:18Z
dc.date.issued 2021-05-31
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1199
dc.description.abstract У статті описано можливості використання ігрових технологій в освітньому процесі при підготовці інженерів ігрових проєктів спеціальності Game Study на фізико-математичному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Подано ряд прикладів практичного впровадження гейміфікації та представлено її вплив на формування професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері ігрових технологій, на їх навички ефективного використання мультимедійних технологій, штучного інтелекту у процесі навчання у закладах вищої освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інженерія ігрових проєктів uk
dc.title ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ ІГРОВИХ ПРОЄКТІВ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace