ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

ІГРОВІ ТЕХНОЛГІЇ ЯК РУШІЙ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скасків, Ганна
dc.date.accessioned 2021-05-31T09:57:31Z
dc.date.available 2021-05-31T09:57:31Z
dc.date.issued 2021-05-31
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1198
dc.description.abstract Формування професійної компетентності майбутнього вчителя відповідно до національної державної програми «Освіта» є одним з пріоритетних завдань сучасних закладів вищої освіти. Пошук шляхів вирішення проблеми та рушіїв професійної підготовки якісно нового фахівця для української школи вимагає нових підходів до організації освітнього процесу, спонукає до підвищення критеріїв та вимог до сучасної ґенерації педагогів, поєднання різних форм та методів роботи, традиційних та інноваційних технологій uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject Ігрові технології, проєкт, проектні технології навчання uk
dc.title ІГРОВІ ТЕХНОЛГІЇ ЯК РУШІЙ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace