Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Балик, Надія Романівна | |
dc.contributor.author | Шмигер, Галина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2019-07-09T09:19:32Z | |
dc.date.available | 2019-07-09T09:19:32Z | |
dc.date.issued | 2017-04 | |
dc.identifier.citation | Молодий вчений. — 2017. — №4, c. 347-350 | uk |
dc.identifier.issn | 2304-5809 (print) | |
dc.identifier.issn | 2313-2167 (online) | |
dc.identifier.uri | http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1114 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто понятійний апарат у сфері освіти дорослих, узагальнено існуючі підходи до організації навчання протягом життя. Висвітлено деякі аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у педагогічному університеті. Модель побудована на основі узагальнення зарубіжного досвіду організації освіти дорослих та його адаптації до реалій українського університету. Однією з умов науковоорганізованої та теоретично обґрунтованої системи навчання протягом життя є організація smart-простору в університеті. Основні складові smart-університету: LMS-сервери, хмарні технології, університетський цифровий репозитарій, Wiki-портал. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Молодий вчений : наук. журн. – Херсон: Гельветика, 2017 | uk |
dc.subject | модель, навчання протягом життя, навчання дорослих, неперервна освіта, smart-університет | uk |
dc.title | Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті | uk |
dc.title.alternative | Aspects of lifelong learning model implementation in smart-university | uk |
dc.title.alternative | Аспекты внедрения модели обучения в течение жизни в smart-университете | uk |
dc.type | Article | uk |