ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосуванню хмарних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рамський, Юрій Савіянович
dc.contributor.author Олексюк, Василь Петрович
dc.date.accessioned 2018-12-13T20:17:13Z
dc.date.available 2018-12-13T20:17:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Рамський Ю.С. Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій / Рамський Ю.С., Олексюк В.П. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. № 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання:– 2018. – №20.– С. 28-31 uk
dc.identifier.issn 2411-8869
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1062
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування хмарних технологій. Автором, на основі аналізу науково-методичної літератури, уточнено основні складові соціально-професійних компетентностей щодо застосування. Запропоновано засади відповідної підготовки майбутніх учителів інформатики – систематичність, поетапність, неперервність. У зв’язку з цим запропоновано етапи застосування технологій хмарних обчислень: як засобу організації навчально-пізнавальної діяльності, як об’єкта вивчення, як засобу розробки інформаційно-освітніх ресурсів. Особливу увагу приділено проектним методикам організації навчання у процесі застосування академічних хмар uk
dc.description.abstract The article explores the concept of using cloud computing during the training process of future computer science teachers. The author defines the scientific and methodical principles of formation of future computer science teachers’ professional competencies in the field of cloud computing –- continuity and graduality. The research deals with the main components of the social and professional competency of computer science teachers. The author paid special attention to the project methods of teaching cloud technologies uk
dc.description.abstract В статье рассмотрена проблема подготовки будущих учителей информатики к применению облачных технологий. Автором, на основе анализа научно-методической литературы, уточнены основные составляющие социально-профессиональных компетенций по применению. Предложено основы соответствующей подготовки будущих учителей інформатики – систематичность, поэтапность, непрерывность. В связи с этим предложено этапы применения технологий облачных вычислений: как средства организации учебно-познавательной деятельности, как объекта изучения, как средства разработки информационно-образовательных ресурсов. Особое внимание уделено проектным методикам организации обучения в процессе применения академических облаков uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.relation.ispartofseries КІ;2018
dc.subject учитель інформатики uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject хмарні технології uk
dc.title Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосуванню хмарних технологій uk
dc.title.alternative The training model of future computer science teachers to application of cloud technologies uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace