ФМ-репозитарій

Головна Повна версія

Підходи до підготовки майбутніх педагогів до впровадження stem-освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балик, Надія Романівна
dc.contributor.author Барна, Ольга Василівна
dc.contributor.author Шмигер, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2017-12-12T18:01:30Z
dc.date.available 2017-12-12T18:01:30Z
dc.date.issued 2017-11
dc.identifier.uri http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1003
dc.description.abstract У публікації представлено модель підготовки майбутніх педагогів до впровадження STEM-освіти, яка апробується в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Київ uk
dc.subject STEM-освіта, STEM-навчання, модель STEM-освіти, педагогічний університет uk
dc.title Підходи до підготовки майбутніх педагогів до впровадження stem-освіти uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу

 

Мобільна версія DSpace