Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Балик, Надія Романівна | |
dc.contributor.author | Шмигер, Галина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2017-12-12T17:34:09Z | |
dc.date.available | 2017-12-12T17:34:09Z | |
dc.date.issued | 2017-04 | |
dc.identifier.issn | 2304-5809 | |
dc.identifier.uri | http://elar.fizmat.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1001 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто понятійний апарат у сфері освіти дорослих, узагальнено існуючі підходи до організації навчання протягом життя. Висвітлено деякі аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у педагогічному університеті. Модель побудована на основі узагальнення зарубіжного досвіду організації освіти дорослих та його адаптації до реалій українського університету. Однією з умов науково-організованої та теоретично обґрунтованої системи навчання протягом життя є організація smart-простору в університеті. Основні складові smart-університету: LMS-сервери, хмарні технології, університетський цифровий репозитарій, Wiki-портал | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | «Young Scientist» | uk |
dc.relation.ispartofseries | № 4 (44); | |
dc.subject | модель, навчання протягом життя, навчання дорослих, неперервна освіта, smart-університет | uk |
dc.title | Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті | uk |
dc.type | Article | uk |